Sunday, July 18, 2010


Erik kadar şanssızım, Berrak Tüzünataç kadar sarhoşum!

Uzun zamandır yazamıyorum buraya oysa ohoooo neler neler var yazıcak da bi türlü ya elim gitmiyo ya götüm yemiyo ama da artık tutamıycam kendimi. Zaten ben ne zaman sarhoş olsam önce birine sardırır sarhoş mesajları çekerim sonra ertesi gün hooop uyanır kendimi bişeyler yazmaya veririm. Daha istanbul maceraları, Pucca karısının kitabı, bi iki ağlak biraz da hırs dolu baba yazıları var yazıcak ama dedim ya bi kısmına elim gidemedi bi kısmını götüm yemedi.

Bi herif var şimdi bi yandan da nası üç buçuk atıyorum okuyacak da götü kalkacak diye ama da şimdiye kadar zaten egosuna sağladığım sponsorluk hizmetleri sayesinde götünün tek rakibi türk hava yolları olsa gerek, varsın olsun...zaten ilerde öldüğümde bu heriflerin hepsi gelip mezarım başında "rahmetliyi iyi bilirdik ha, iyi pompalamıştı özgüvenimi" diyecek bundan eminim...umarım arada iyi de sevişiyodu orospu karı sevdi mi de yıldız tilbe kadar arabesk seviyo, gözleri tamamen kapalı moduna geçiyodu der de bunca çabalarım boşa gitmez. Zira eminim yaşarken şu ahir ömrümde kıymetimi bilmeyecek bu soyuna çomak soktuğumun erkekleri.

Neyse kimdir nedir çok ayrıntı veremeyeceğim de ben bu adama iyiden iyiye sardırdım hatta bi ara 2 hafta boyunca aralıksız ve istikrarlı bi şekilde ekti de beni yine de polyanna'yla süt kardeşmişcesine "ayyyy canımmm çok çalışıyo yaa illa ki arıcakkk" diye bekledim de bekledim...bu arada da bol bol ütü yaptım. Ütü ilginç bi ev işi ha psikopatçasına hayatımdaki herşey düzeliyormuş hissine kapılıyorum ütü yaptıkça. İşte en sonunda görüştük bu herifle geçen gün zaten de ertesi günü hoop tatile gitti. Benim her yaz kaderim de bu ha...ya adam tatile gider hemen ya ben bi yerlere giderim sonra afedersin at sikine benzer daha başlamamış ilişki. Ama da bu sefer valla ki bok etmicem hem çok da takılmıcam herşeyi oluruna bırakıcam kendi türümün Dalai Lama'sı neblyim secret filozofu olcam.

Diyodum kiiiiiiiiiiiii....oryantasyon vardı dün. Yine ağzımla içemedim tabi...hayır korkuyorum bi gün ya şu facebookta videosu dolaşan çakma manken karıya dönücem ya da celebrity misali allah ne verdiyse birilerini pataklıcam...bırakıyorum o yüzden alkolü valla bak. Hah işte ne diyodum sonra buna bi mesaj atmışım ben gece 3.30 civarında...hiç şaşırmadınız di mi? Bi de yazamamışım ki..."çok" dicekken çnk yazmışım falan. Mal gibi ayyyy tatilde çok mutlu pek mutlu ol falan gibisine bişeyler saçmalamışım. Hayır beyin bedava bedava diyolar da bence bende o da yok ha en büyük korkum küçüklüğümden beri dahi muamelesi yapılmış bi bebe olarak bi gün bunları bi psikologa anlattığımda beni bi özel eğitim merkezine yollaması. Çünkü bi insan bu yaşa gelip de hala ergen hayatı yaşayamaz ya..yemin ederim bence takribi 15 yaşından sonra beynim çalışmayı durdurdu.

Bi de hakkaten garip lan bu adam böyle açıyorum "ne garip adam" dinliyorum falan "bebüşüm al bu şarkıyı sana adadım" deyip dinletesim geliyo. Höfff yine kaçmasa benim mallıklarımdan dolayı bu da ya. Yani çünkü hem oluruna bırakmış gbiyim ama hem de "al götür beni bebeyim seninim!" diyesim geliyo böyle eve kitleyip günlerce tavşanlar gibi sevişesim var mesela adamla, ya da dost hayatı yaşayalım falan o akşam işten gelsin ben ona içksini hazırlayım günün yorgunluğunu unutturayım. Bunları okusa götüyle gülcek bana bundan da eminim ama biraz da zaten okusun diye yapmıyosam şerefsizim.

Şimdi telefonunu açsın mesela mesajı görünce "salak lan gerizekalı yemin ederim bu kız" desin ama yine de azcık da olsa gülümsesin istiyorum...hah o bana böle sarhoş mesaj atsa benim tepkim öyle olurdu misal. Ama dedim ya benim beynim anca bi kırım kongo kanamalı kenesininki kadardır, hani adama yapış ooooh koala misali götünden ayrılma o kadar bendeki mantık.

Bi de dün birilerine çok pis atar yaptım da naptım hatırlamıyorum ya. Allahım bi gün biri elinin tersiyle evire çeviredövecek beni ondan korkuyorum sırf o yüzden bi daha votka motka yok bana. Ara tara tırım tırıs yok yani!

Şu an mesaja bakıp bakıp kafamı yastığa gömüyorum sonra tüm gücümle enerji yolluyorum telefona "allamm nolur arasınnn nolur valla bak uzunca bi süre başka hiçbişe istemicem senden" diyorum.

Çıksa şöyle bir yerlerden kiraz gibi ansızın
fena mı olurdu yani?

2 comments:

  1. Yaz yaz.. Kendini tutma.. :) Ben az içiricem sana:P

    ReplyDelete
  2. yok abi içirmeyin beni artık ya...bu sene bayramda hediye olarak şu lindsay lohan in alkol bilekliklerinden istiyorum :D

    ReplyDelete

konuşun bakalım: