Friday, August 28, 2009

THIS IS ALSO ME

Kırmızı bir at çizerdim,
Kırmızı bir at,
Bak bu da kafası...

'Nereden geldim, nereye
giderdim?'

Bu da düşünen kafanın bana
sorusu.

Sür beni sarp kayalıklara oradan aşağısı başka
yerin konusu

'Ah' dedi 'senin durumun
fena'

'Ah' dedi 'kalbinde bu neyin
sancısı'


Dayanamaz kalbimin içinden
çıkardım,

Utanmadan dünyaya tepeden
bakardım!

Kimse beni bilmez,
Bilmez beni bilmez,
Bilmez beni kimse,
Ben hep saklandım.

Yanmalısın,sönmelisin, ruhları
incitmeli...

İnanırken yalanlara,
Delirmiş olmalısın!
Bakmalısın, görmelisin, acıyan yerler
neresi?

Varmak için heplere önce hiçi göze
almalısın!


Ah o kızgın bakışın, bir de üzgün
bakışın

Yüzlere gülüşün ve anidir
düşüşün!


Üzülmeye gelmez, giderdim aramaya ruhumun
parçalarını.

Üzerime bir bir dikerdim.
Beni nasıl isterdin?
'Tek parça!'

Yoksun!Nedenin yoksa,
Kime güler yüzün,
Kime ağlarsın?

--Çek, bir sandalye çek ve
otur

Mumlar var, mumları yak,
Anlatacaklarım uzun, uzundur
yollar

ve
Her ne yöne gidersen git beter gibi sonsuz
ama,

Yoksun nedenin yoksa!--

Yokum!
Nedenim yok benim!
Kime güler yüzüm,
Kime ağlarım?
Duruyorsan, ne
duruyorsun?

Yarına kalsam, ne
umuyorsun?


Ağlarla kaplı, hiç
bilemezsin...

Her yanım, her sözüm, her savaşım,her
yönüm...

Öyle zor geliyor ki...
Her yeni gün!

No comments:

Post a Comment

konuşun bakalım: